środa, 25 października 2017

Pin Spin with Prima

Co miesiąc, na blogu Primy, możecie zobaczyć prace, które są inspirowane zdjęciami z popularnego portalu Pinterest. Tym razem i ja miałam okazję wziąć udział w tej zabawie. Zdecydowałam się na zdjęcie, w którym dostrzegłam takie połączenie kolorów, jakiego nigdy wcześniej nie używałam. Postanowiłam wyjść z mojej strefy komfortu i spróbować czegoś zupełnie innego. I wiecie co? Spodobało mi się! Chociaż nie jestem pewna czy tak regularnie, odważnie będę podchodziła do kolejnych projektów to jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu. 



Wykorzystałam Impasto (to farba akrylowa o gęstej konsystencji i matowym wykończeniu) w kolorze Teal i Lemon Peel oraz szarą farbkę akwarelową. Natomiast białe efekty powstały za pomocą cienkiego Sharpie. 



4 komentarze:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!