środa, 17 grudnia 2014

Uroda życia



51 minut do końca... zdjęcia, jak widzicie... w ciągu najbliższych 24 godzin postaram się wrzucić w zdecydowanie lepszej jakości

 Każde słowo ma swoje konsekwencje/ zaniepokoiłem się nieco/ jednak jesteś interesująca
Every word has its consequences / I was a little bit anxious / yet you are interesting

już wiem/ zapominam o sobie/ wciąż nie wracała.../parszywa wyobraźnia
I already know / I forget about myself / she wasn't coming back / rotten imagination 

ciężko spojrzeć w oczy/ Nawet jeśli nikt nie patrzy?
hard to look in the eyes / even when no one is looking?

Muszę znaleźć nowe odpowiedzi/ jak to zrobić?/ nie mam pojęcia/ zdrowy rozum/ tak działa Twoja skromność?
I must find new answers/ how to do it?/ I have no idea/ common sense/ how does your modesty work?

określenie: dziwaczny intelektualista?/ ma skazę percepcyjną/ nie znoszę etykietek/ robię co chcę
a term: a bizarre intelectual? / he has a perceptive flaw / I hate labels / I do what I want

proste komunikaty/ duże serce/ wdzięk odrobinę zabójczy
simple messages / a big heart / a slightly lethal charm

Spotkanie/ w starym, dobrym stylu.../z pięknym nowym wnętrzem/ chcemy więcej
A meeting / in good old style... / with beautiful new inner world / we want more

6 komentarzy:

  1. świetne kolaże! i te czarno-białe zdjęcia też mi się podobają bardzo...
    nawiązując do ostatniej fotki - chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Szczególnie podoba mi się Mała Mi, super teksty jej dobrałaś. Pasują jak ulał. Że też nie wpadłam na nie przy moim kolażu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. minęłyśmy się :-) dwie minuty wcześniej sprawdzałam, czy ktoś jeszcze dołączył!
    kolaże rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała Mi jest super, zresztą reszta też świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNE!! Absolutnie genialne wpisy!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!