sobota, 15 listopada 2014

pamięć... memory



Witajcie,
na początku chciałam podziękować zespołowi scrapki.pl za wyróżnienie mojej pracy oraz możliwość publikacji podczas Tygodnia Inspiracji. Hasłem przewodnim jest "pamięć", które można zinterpretować na tysiące różnych sposobów. Ja jednak zdecydowałam się powrócić do czegoś klasycznego, jednakże w odmienionej formie.
Sięgnęłam po okładkę albumu fotograficznego, w którym, jak wiadomo, można przechowywać mnóstwo pięknych wspomnień.
Hello!
First of all, I'd like to thank scrapki.pl team for featuring my work and the possibility to appear during the Inspirational Week. The main theme is "Memory" and it can be expressed in so many ways...I decided to turn to something classical but a bit different in form.
I chose to decorate a photo album cover that is just a perfect place to store many beautiful memories.



Jako podkładu użyłam kartek ze starej książeczki, które przykleiłam za pomocą Soft Matte Gel. Następnie wykorzystałam maskę Bubbles i 3D Matte Gel, żeby nadać trochę dodatkowej faktury. Na grzbiet przykleiłam kawałek zadrukowanego materiału, aby uniknąć efektu sztywności w trakcie otwierania i zamykania.
I used some pages from an old book as my base and I glued them using Soft Matte Gel. Then, I took Bubbles stencil and 3D Matte Gel to add some texture. I glued some printed fabric on the spine to make it easier to open and close the album.



Wykorzystałam stempelki i taśmy Tima Holtza. Gdzieniegdzie rozmazałam Texture Paste Clear Crackle, żeby nadać odrobinę efektu vintage. Jak już wszystko wysłcho wykorzystałam Glimmer Misty i złotą farbkę Silks. A na koniec dodałam klucz i skrzydła również od Tima Holtza. 
I used stamps and tapes by Tim Holtz. I added touches of Clear Crackle Texture Paste to create the vintage effects. When everything dried, I sprayed my work with Glimmer Mists and painted with gold Silk paint. Finally, I added the key and the wings - both from Tim Holtz.



Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja interpretacja i że przyłączycie się do listopadowego wyzwania. 
I hope you like my Memory inspired piece and that you will join in the November challenge.

xxx
Monika

5 komentarzy:

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!