wtorek, 30 kwietnia 2013

cover

cover of art journal





16 komentarzy:

  1. Rewelacja i te przenikające się kolory...zjawiskowe:)Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym patrzeć godzinami. Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, kolory coraz bardziej optymistyczne u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory! Całość wygląda bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good gracious this is beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ech...
    nic więcej nie jestem w stanie wydusić...
    dech mi zaparło...

    OdpowiedzUsuń
  7. ...z tej pracy wychyla się piękno duszy...Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcięło mi komentarz, więc się streszczam;
    Wracaj szybko ! Posprzątałam mój stryszek i czekam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te wszystkie chlapania i kolorystyczne przejścia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, boskie prace. Wszystkie mi się podobają. Uwielbiam ten styl, niestety nie umiem tego rodzaju prac robić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!