poniedziałek, 30 kwietnia 2012

dodaj sobie skrzydeł

pod tym pięknym tytułem, kryje się nowe wyzwanie, zaproponowane przez Ankan na blogu scrapki-wyzwaniowo

zdecydowałam się zrobić takie coś, do powieszenia na metalowej szynie nad moim biurkiem
ma mi przypominać o tym, żeby za dużo się nie zastanawiać, tylko po prostu działać
mam nadzieję, że spełni swoją motywującą funkcję, a kolorystyka zapewni, że wciąż będzie przyciągała mój wzrok 

wymiary: 18,5x20 cm
zdjęcie przedstawia Annie Oakley
a cytat podwędziłam z miejsca niezwykle inspirującego u 2:16 :) dzięki za natchnienie :*

materiałoznawstwo:
- 7gypsies - Camden - Borough
- 7gypsies - Conservatory - Mesofauna
- Tim Holtz - Tissue Tape - Commute
- Tim Holtz - Tissue Tape - Sketchbook
- distress vintage photo
- ecolina nr 361, 522

zapraszam Was do przyłączenia się do zabawy na blogu scrapki-wyzwaniowo
przypominam też, że jeszcze do 3 maja trwa wyzwanie papierowa torebka

pozdrawiam wszystkich TUzaglądaczy :*

18 komentarzy:

  1. :)))))) świetna! kobitkę genialnie dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna zawieszka :) Fantastyczny tekst i oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, co powiedzieć. Zatkało mnie i sobie nie pogadamy ;-) Jesoooo, jaka ta zawieszka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Achhhhh!!!!!!! Więcej z siebie nie wydobędę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie! Ta myśl jest do bólu prawdziwa...! Energia całości jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też by mi się taki motywator przydał:) Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja! sama bym sobie taki motywator powiesiła :) bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i te kleksy kolorowe, mega pozytywne :)
    No to pif-paf w to natchnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to taki cytat powinnam sobie na czole wytatuować, bo często zamiast działać tracę czas na niepotrzebne filozy, heh ;)
    To "takie coś" jest wspaniałe! Te kleksiki, te ścineczki papieru, kolorki...w ogóle ewrytynk! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna praca!!!! Jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna praca. Uwielbiam ten okiełznany bałagan, farbę, słowa... no po prostu rozpływam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myśl genialna, muszę sobie zapisać koniecznie!!! no i oprawa godna!!! podoba mi się szalenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre, dobre - "dużo się nie zastanawiać, tyko działać", chyba też sama sobie "takie coś" zrobię :) cudo praca - taka niekolorowa a kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Zawsze mnie czymś zaskoczysz:) Fantastycznie wykorzystałaś tę "wystrzałową kobietę":) Kolory i przesłanie megapozytywne i mobilizujące. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fabulous LO! Love your work... so much eye candy here on your blog. Am off to become your newest follower...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!