sobota, 19 lutego 2011

urodzinowo

Choróbsko mnie dopadło :/
Już nie pamiętam kiedy tak podle się czułam...
Ale w sumie nie chciałam się tutaj użalać nad sobą :) tylko pokazać Wam karteczkę, którą zrobiłam na urodzinki dla wyjątkowej osóbki :) kilka dni temu

W ruch poszedł niesamowity papier Parisian Anthology - Beautiful Butterfly, pokryty specjalną folią, dzięki czemu po zabawie z tuszami i przetarciu chusteczką wierzchu, wzory pozostały białe :)
Wciąż nie mogę się nadziwić, na jakie to nowe i wyszukane pomysły wpadają firmy specjalizujące się w scrapbookingu. Istne szaleństwo! tylko jakiś sponsor by się przydał na kolejne zakupy ;)

Co zaś tyczy się karteczki, to przyznam szczerze, że nie miałam serca zakrywać jakimiś dodatkami tego papieru. Dlatego też wygląda tak efekt końcowy :) O dziwo jestem zadowolona :) ale najważniejsze, że solenizantce przypadła do gustu :)

Papiery i ćwieki ze scrapcomu, obrazek z Galerii Papieru

7 komentarzy:

  1. Karteczka jest przepiekna i bardzo klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, bardzo mi się podoba :)

    Brakowało nam wczoraj Ciebie bardzo, wracaj do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka przeklimatyczna, mam nadzieję, że dziś się lepiej czujesz -- posyłam dużo zdrówka! Dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdróweczka żyzcę!Karteczka prześliczna;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! W absolutnie moich klimatach i kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!