poniedziałek, 12 lipca 2010

Zakładko-notes

Z góry przepraszam za jakość zdjęć... :(

Chciałam zrobić zakładkę do książki dla osóbki, która lubi kolekcjonować cytaty. Dlatego też wymyśliłam sobie, że z tyłu zakładki doczepię kilkanaście stronic, tak aby, w każdym momencie czytania, można byłoby sobie zanotować słowa, które przykuły uwagę. Zakładka ma wymiary 18,5 x 7 cm, a notes 17,5 x 6 cm - jest więc sporych rozmiarów :) Mam nadzieję, że dzięki swoim gabarytom nigdy się nie zapodzieje i że jest na tyle miejsca, żeby nawet długie cytat można by było zanotować :)







Korzystałam z: papiery ILS Lavender Emotions 02, ćwieki Basic Grey, tusz Distress Ink vintage photo.

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł ! Piękna ta zakładka. Rzeczy, które tworzysz cechuje niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka, ale bardziej zaciekawiły mnie cytaty z obecnie mojej ulubionej książki ;) teraz czytam "Marinę" (Zafona) i może niedługo ona zajmie miejsce "Cienia Wiatru" :) polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za tak miłe komentarze :) Może się zmobilizuję i stworzę małą serię (?) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, to dla mnie więc?!
    wczoraj przyszła twoja przesyłka i jestem zachwycona.
    w_s_z_y_s_t_k_i_m!
    robić serię, bo pomysł przedni i rzeczywiście dla mnie prezent idealny. :)
    ATC na żywo nadal trzyma mnie pod swoim urokiem.
    piękne dziękuję, że chciałaś się podzielić tym pięknem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!