sobota, 31 lipca 2010

nie wierzę...

Na blogu scrap.com.pl dzisiaj, w trakcie szaleńczego URODZINOWEGO CANDY, Random wylosował mój komentarz!!! :) YUPI!!! Nie mogę w to wciąż uwierzyć :) Tym bardziej, że do tej pory nie miałam szczęścia w losowaniach. To jest mój pierwszy raz :) ale za to JAKI!!!

A oto przecudowna wygrana!!! Śliniłam się na jej widok na ekranie jak głupia, aż strach pomyśleć, jak będę się zachowywać kiedy dostanie się w moje ręce :)



ZABAWA WCIĄŻ TRWA :) do godziny 24.00

Wówczas nastąpi losowanie nagrody głównej :) maszynki SLICE!!! CUDO :)




JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA ENDIEGO I CAŁEJ EKIPY!

3 komentarze:

  1. Szpieg już mi doniósł o tym poście :) Będzie mi bardzo miło móc Ci wysłać nagrodę :) Serdecznie gratuluję i życzę powodzenia wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, przeoczyłam, że to Tobie się poszczęściło :) Gratulacje serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Dziękuję za posta u Mrouh, każdy wyraz poparcia naszej sprawy cieszy :) Pozdrowionka
    M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!