piątek, 18 czerwca 2010

Kartka i pudełko - CHRZEST #1

Długi czas nie umieszczałam nic na blogu, ponieważ... no właśnie... dużego tego by się nazbierało :) Ale w końcu zmotywowałam się, gdyż po raz pierwszy zrobiłam kartkę na chrzest i skusiłam się jeszcze na zrobienie pudełka do kompletu :) Gdyby nie kursik Mirabeel, pewnie zrobienie opakowania na karteczkę zajęłoby mi więcej czasu...
Niestety zdjęcia robiłam przed chwilką, światło już nie najlepsze :( chociaż mam nadzieję, że to co najważniejsze jest widoczne :) Jestem ciekawa Waszych opinii i przede wszystkim konstruktywnej krytyki :) Cieplutko pozdrawiam :)


Korzystałam z: papierów ILS Glass of Wine 03 (pudełko) i 06 (karteczka), ćwieki i kwiatuszki ze scrap.comu :)

2 komentarze:

  1. Wow, mocne kolory, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dobór kolorów, choć dość niestereotypowy na taką okazję. Ale stereotypy trzeba łamać, żeby tworzyć :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!